T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KEMER İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAKŞANLIĞI AMACA YÖNELİK ( BEDEN İŞCİSİ TEMİZLİK) GEÇİCİ PERSONEL ALIM METNİ İLANI
Burdur İli Kemer İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, Vefa (Yaşı Evde Bakım) Programı kapsamında aşağıda belirtilen niteliklerde 1 adet Amaca Yönelik (Beden İşçisi Temizlik )geçici personel istihdam edilecektir.
1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
A) GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
3- Kamu haklarından mahrum bulunmamak
4- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihale ve alım satanlara fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
5-Adli Sicil Kaydı bulunmamak
B) ÖZEL ŞARTLAR
Amaca Yönelik Geçici (Beden İşçisi Temizlik) Personel Unvanı ile alınacak personelde aranan şartlar:
1) Kemer İlçe sınırları içinde ikamet etmeyi kabul ve taahhüt etmek.
2) B sınıfı ehliyet sahibi olmak Aktif olarak araç kullanıyor olmak(İstihdam edilenlerden en az biri için bu şart tercih sebebidir.)
3) En az İlkokul mezunu, tercihen lise mezunu kişiler istihdam edilecektir.
4) Yapılacak işin yaşlı ve engelli vatandaşlarımızın ev temizliği olması sebebiyle bu ortamda çalışmaya yaşlı ve engelli bireyler ile iletişim hususunda yeterliliğe sahip olmak,
5- Başvuranların 21-49 yaş aralığında olması
6-Tercihen Engelli ve yaşlı bakım veya Hijyen belge sertifikası olan kişilere öncelik verilecektir.
2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER
1) Kimlik belgesi fotokopisi ve Nüfus Aile Kayıt Örneği.
2) 1 adet vesikalık fotoğraf.
3) Adli Sicil Belgesi.(E devletten alınabilir)
4) Sağlık Raporu ( Aile hekimliğinden alınabilir.)
5) Diploma aslı, kurum yada noter onaylı örneği
6- Ailede SSK kapsamında çalışan varsa maaş durum belgesi
7) İş başvuru formu kurumumuzdan verilecektir.
8) B sınıfı ehliyet belgesi fotokopisi
3- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 26.06.2024 günü başlayıp 02.07.2024 Salı günü saat 17.30 da sona erecektir. Eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
2- Başvurusu kabul edilen mülakata girecek adaylar istenen belgeleri 02.07.2024 Salı günü 17.30 kadar Kemer Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı –Kemer Hükümet Konağı Kat:3 adresine şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
3- Mülakata hak kazanmış adaylar 09/07/2024 tarihinde Salı günü saat: 13.30’da Kemer Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı, Toplantı salonunda hazır bulunmaları hak kazanan adaylara mülakat yapılacaktır.
4- Mülakat başvurularıyla ilgili bilgiler ve mülakat sonucu www.kemer.gov.tr adresinden yayınlanacaktır.
5- Kemer Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve gerektiğinde mülakatı tek taraflı iptal etme konusunda serbesttir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ :Kemer Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (0 248 )511 2343
İLANEN DUYRULUR 25.06.2024